Pechgeval? Bel: 088 – 112 1234
Snelmenu: Wat te doen bij pech? | Veelgestelde vragen | Algemene voorwaarden
1. Wat moet ik doen ik in het geval van pech?
Bekijk de pagina: Wat de doen bij pech?
2. Wanneer heb ik recht op de Multimerk Mobiliteitsservice?
Je hebt recht op Multimerk Mobiliteitsservice na het uitvoeren van een grote beurt en de daarbij geadviseerde reparaties.
3. Ontvang ik een bewijs van de Multimerk Mobiliteitsservice?
Ja, bij de Multimerk mobiliteitsservice ontvang je een persoonlijk certificaat die je bij de autopapieren bewaart. Op dit certificaat staat o.a. de geldigheidsduur en de instructies voor een pechgeval. Neem gerust contact met ons op indien je het certificaat bent kwijtgeraakt.
4. Hoe lang is de Multimerk mobiliteitsservice geldig?
De Multimerk Mobiliteitsservice is één jaar geldig. De exacte geldigheidsduur vind je op het certificaat dat u ontvangt bij de mobiliteitsservice.
5. Is de mobilititeitsservice persoonsgebonden of kentekengebonden?
De mobiliteitsservice is kentekengebonden.
6. Heb ik recht op pechhulp in mijn woonplaats?
Ja, in je eigen woonplaats heb je ook recht op de Multimerk Mobiliteitsservice.
7. Ik word niet goed geholpen door het assistentieteam, wat nu?
Word je in het uitzonderlijke geval niet goed geholpen in het geval van pech? Dan bel je naar het noodnummer van Multimerk.
Vanuit Nederland: 06 – 23 43 777 1
Vanuit het buitenland: 0031 – 6 23 43 777 1
8. In welke landen is de Multimerk Mobiliteitsservice geldig?
De Multimerk Mobiliteitsservice is geldig in de volgende landen:
Andorra | België | Bosnië | Bulgarije |
Kroatië | Cyprus | Denemarken | Duitsland |
Estland | Finland | Frankrijk | Corsica |
Gibraltar | Griekenland | Hongarije | Ierland |
Italië | IJsland | Joegoslavië | Letland |
Liechtenstein | Litouwen | Luxemburg | Macedonië |
Malta | Monaco | Nederland | Noorwegen |
Oostenrijk | Polen | Portugal | Roemenië |
San Marino | Slovenië | Slowakije | Spanje |
Tsjechië | Vaticaanstad | Verenigd Koninkrijk | Turkije (Europese gedeelte) |
Zweden | Zwitserland |